Selectarea produselor dorite
In momentul in care ati gasit un produs pe care doriti sa il achizitionati, apasati pe butonul Adauga in cos. Veti fi apoi directionat automat catre pagina de vizualizare a Cosului de cumparaturi, unde aveti optiunea sa vizualizati lista de produse existente in cos, sa modificati cantitatile pe care doriti sa le achizitionati sau sa renuntati la unul, mai multe sau toate produsele introduse in cos. Pentru a va intoarce din nou la site si a adauga alte produse in cos, actionati butonul Continua cumparaturile.
Informatii pentru expediere
Pentru a finaliza comanda, apasati pe butonul Trimite comanda. Luxuriante.ro va ofera posibilitatea de Quick Shop, cu alte cuvinte puteti face cumparaturi fara a crea un cont de client. Noi va recomandam sa va creati un cont de client deoarece periodic va informam prin email despre promotii sau coduri de reducere. Reducerile nu se cumuleaza cu alte promotii existente pe site. In cazul in care informatiile pentru plata sunt diferite de informatiile pentru expediere, selectati optiunea Completeaza o noua adresa pentru plata si introduceti informatiile dorite.
Finalizarea comenzii
Pentru a plasa comanda, selectati metoda de plata pe care o preferati si folositi campul Comentarii comanda, care va permite sa trimiteti eventuale informatii suplimentare. Dupa ce v-ati asigurat ca sunteti de acord cu Termenii si Conditiile practicate, apasati butonul Trimite comanda pentru a trece la pasul urmator.
In functie de caracteristicile comenzii Dvs. si de optiunile disponibile, este posibil sa vi se solicite apoi alegerea unei anumite metode de livrare, careia ii pot fi asociate anumite costuri de transport. Veti putea vizualiza valoarea costurilor de livrare inainte de finalizarea comenzii.
Livrarea produselor
Datorita rulajului de produse, este posibil ca informatiile privind disponibilitatea prezentate la descrierea produsului sa nu fie exacte. O mare parte a produselor comercializate de catre noi sunt disponibile in stoc furnizor cu termen de livrare situat intre 14 si 21 de zile calendaristice. La aceste termene pot interveni modificari in functie de situatii punctuale la producator - lipsa stoc in momentul lansarii comenzii catre fabrica, sarbatori legale in tara de proovenienta, etc. Produsele disponibile in stoc se expedieaza in ziua in care s-a depus comanda sau in prima zi lucratorare (de exemplu: o comanda depusa sambata cu produse disponibile in stoc, va fi expediata luni). Orice alte termene de livrare, vor fi comunicate clientului prin mijloace de comunicare scrise (SMS, e-mail) sau telefonic.
Garantia legala
Garantia legala este de 2 ani din momentul achizitiei, dar poate fi mai mica pentru produsele cu o durata de viata mai scurta. In cazul bunurilor de ocazie, poate fi redusa la 1 an. Daca produsul achizitionat este defect, vanzatorul este raspunzator de remedierea situatiei, cu conditia ca defectul sa fie anutat de catre client in maxim doua luni de la constatarea lui si produsul sa fie in termenul legal de garantie (2 ani). In primele 6 luni de la livrarea produsului, vanzatorul este cel care trebuie sa demonstreze ca produsul nu era defect („inversarea sarcinii probei"). Dupa aceea, consumatorul va trebui sa dovedeasca existenta defectiunii. Exista asa-numita ierarhie a remediilor posibile.
- In primul rand, se incearca repararea sau inlocuirea, in conformitate cu dorintele consumatorului, intr-un termen rezonabil si in mod gratuit.
- In al doilea rand, daca repararea sau inlocuirea este imposibila, se poate rambursa ori reduce pretul de vanzare, dar numai in anumite conditii.
Vanzatorul sau reparatorul are la dispozitie 15 zile calendaristice pentru a readuce produsul la conformitate, din momentul in care consumatorul preda produsul vanzatorului ori reprezentantului acestuia. Daca perioada necesara pentru reparare depaseste 15 zile calendaristice, consumatorul are dreptul sa anuleze contractul si sa fie rambursat. In cazul produselor reparate, garantiile legale si comerciale se prelungesc cu o perioada egala cu timpul scurs din momentul in care consumatorul i-a predat vanzatorului produsul, pana in momentul in care produsul a fost reparat, iar consumatorul a fost instiintat cu privire la acest lucru sau pana in momentul in care produsul i-a fost livrat.